About Me

My photo
::simple person,know me 1st then you will know who am i::

Sunday, July 12, 2009

..SEPI...

Cepat betul mase berlalu...sedar x sedar dh pun bulan 7...bermakna dh dkt 2 bulan aku x menjenguk halaman ASMARA ini...lame btul aku x menulis..meluahkan ape yg terbuku di hati..hidup perlu diteruskan..mmg kadangkala dlm nk meneruskan hidup aku terpaksa utk terima keadaan ini...kembali bersendirian..btul ckp ally..tiada lg aktiviti yg wajib utk kiteorg lakukan since rmai member2 dh berkomitmen..pe2 pun kene redha..mungkin belum smpai masenye utk aku tempuhinya..bile bersendirian trkadang aku terpk..bilekah penantian aku akan berakhir..aku takut kdg2 dgn hopeless..tp sememangnye dh menjurus ke arah itu...pdmu aku bermohon tpt aku mengadu..kuatkan la semangat ku utk teruskan ape yg belum selesai..semoga dipermudahkan oleh mu ya ALLAH...aminnnnnnn

No comments: