About Me

My photo
::simple person,know me 1st then you will know who am i::

Sunday, February 8, 2009

seLISIH paHAm

aduii..ptg td bukan niat nk aku nk tinggiknn suara aku kt mak...ya allah berdosa nye aku...tp dlm mase yg same aku kesian kt fiza adik aku yg last ni..aku takut pelajaran dier terjejas..dier nk tukar sklh..tp mak abahx bg..mungkin dierorg x faham alasan yg betul kot...yg aku geram kn bukan sekolah fiza tu tp cikgu2 dier tu..x bermotivasi langsung....sepatutnye sbg guru kene la bg galakkan bukan nye mnjatuhkan budak..aku x paham dgn perngai cikgu2 skrg ni..duit nk tp mngajar x ikhlas..memang la fiza penah buat onar dlu..tp sbg manusia dier dah insaf..sptutnye kite bg dier peluang bukan mengutuk2huh....sabar la fiza..insya allah ade la rezeki tu masuk teknik...pe yg akak harapkan jdkn pengalaman tu sbg pengajaran..jgn main2 akak sentiasa mnyokong fiza..lg 1 akak mntk maaf sbb x dpt g amik n jumpe ejah sbb mak dh mmbebel td;...hope ejah x marah ye

No comments: