About Me

My photo
::simple person,know me 1st then you will know who am i::

Sunday, February 8, 2009

TAHUN BARU 2009

aSSLAMualaikum..ya allah..dah lame gile aku x update my blogg ni...lupe password la...
selamat thn baru to all...dh bulan february da...2 bln di thn bru..bnyk yg berlaku dlm hidup aku...aku hnya mmpu berdoa agar aku dpt mnjalani hidup dgn tenang..semoga tuhan dpt tunjukkn jalan yg lurus utk aku...amin..aku nk berjaya....tentang jodoh tu tolak ketepi....biar la sudah ramai kawan2 baik aku dh ke alam rumahtangga biar la aku tenang dgn hidup begini...tahniah gak utk bestfrenaku susah senang bersama miza selamat bertunang..ye dgn afif eh..jgn gaduh2 tau...aku sntiasa mndoakan kebahagiaan kalian..aku mngatur langkah semula..merangkak dr bawah..fokus terhadap diri aku...dan skrg aku tau ape yg aku nk..sbnrnye bnyk lg aku nk share..tp biar la...
aku simpan buat renungan..

No comments: